کارشناسی خرید و فروش در نمایندگی ام جی

کارشناسی خرید و فروش در نمایندگی ام جی

قطعا برای بیشتر ما پیش آمده که پس از مدتی استفاده از خودروی دست دومی که خریداری کرده ایم با مشکلات فنی زیادی مواجه شده باشیم. یا بسیار این موضوع را شنیده ایم که برخی از افراد کلاهبردار و سودجو، خودروهای تصادفی یا رنگ شده خود را تحت عنوان ماشین رنگ نشده و بدون تصادف با قیمت‌های بسیار بالا میفروشند. طبیعتا باید برای جلوگیری از این عوامل خودروهای دست دوم را پیش از خرید به شرکت کارشناسی خرید و فروش در نمایندگی ام جی نشان داد تا قیمت واقعی و ایرادات خودرو مشخص گردد و شما متضرر نگردید.

چرا باید خودروی کارشناسی شده بخریم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، خرید خودرو بدون کارشناسی امری پر ریسک است و ممکن است ضرر های زیادی را به همراه داشته باشد. برای همین موضوع نباید هرگز ریسک کرد و خودرویی کارشناسی نشده خریداری کرد.

در امر خرید و فروش خودرو، افراد سودجو و کلاهبردار زیادی وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است برخی از این اشخاص خودروی چپی و تصادفی را با یک صافکاری خوب به جای خودرو بدون تصادف و گران قیمت به شما بفروشند و یا می توانند به راحتی اطلاعات و کارکرد آن را دستکاری کنند و خودرو را بسیار گران قیمت به فروش برسانند. معمولا موضوعات گفته شده به هیچ عنوان توسط افراد آماتور قابل تشخیص نیست اما کارشناسان خودرو در نمایندگی ام جی می‌توانند به آسانی و بدون سوگیری مشکلات خودرو را تشخیص دهند و شما را از نقوص خودرو با خبر سازند.

همچنین این را باید در نظر داشته باشید که در زمینه ی خودرو، تعمیرکاران حرفه ای وجود دارند که می‌توانند به آسانی ظاهر یک خودرو تصادفی را تا حد زیادی اصلاح کرده و آن را به عنوان یک ماشین کم کارکرد و سالم به فروش برسانند. قطعا تشخیص این نوع خودروها برای اکثر افراد غیرقابل انجام است. برای همین در چنین مواقعی، برای شناسایی نقاط ترمیم یا تعویض شده به کمک یک کارشناس مجرب جهت کارشناسی خودرو در نمایندگی ام جی احتیاج پیدا خواهید کرد.

چگونگی کارشناسی خودرو شما توسط شرکت ام جی

  1. بازدید خودرو پیش از خرید: یکی از اقدامات ضروری پیش از خرید خودرو و درخواست کارشناسی خودرو، بازدید از خودرو توسط خودتان و بررسی عیوب ظاهری خودرو مانند خط و خش، قوری و … می باشد. در صورتی که این مرحله را با موفقیت طی کردید و خودرو از نظر ظاهری مورد پسند شما قرار گرفت، وقت آن است که به یک شرکت کارشناسی مراجعه کنید و درخواست کارشناسی بدهید.
  2. درخواست کارشناس: در این مرحله با شرکت ام جی تماس بگیرید و یا مراجعه کنید و درخواست کارشناسی بدهید. کارشناسان ما در سریع ترین وقت به کارشناسی خودروی مورد نظر شما خواهند پرداخت.
  3. دریافت خدمات تخصصی کارشناسی خودرو: کارشناسان حرفه ای ام جی وضعیت خودرو را از نظر فنی، بدنه، آپشن و کارکرد بررسی نموده و تمام موارد مدنظر شما رابااستفاده ازتجهیزات تست پیشرفته ارزیابی میکند و سپس به شما اعلام می کنند.

کارشناسان نمایندگی ام جی چگونه یک خودرورا بررسی میکنند؟

  1. تست سلامت بدنه و کارشناسی رنگ توسط نمایندگی ام جی: کارشناسی سلامت بدنه و رنگ خودرو شامل تست دیجیتالی رنگ خودرو در مقیاس میکرون است. این تست توسط کارشناسان حرفه ای نمایندگی ام جی انجام میگیرد. کارشناسان ما می توانند کوچکترین ایرادهای بدنه اعم از رنگ شدگی، تعویض اجزای بدنه، صافکاری بیرنگ و حتی پولیش شدگی را شناسایی کنند و آن را با شما در میان بگذارند. دومین تست برای بررسی سلامت بدنه خودرو که توسط کارشناسان انجام میگیرد، بررسی و برآورد میزان شدت برخورد درخودروهای رنگ شده می باشد، که دراین تست کارشناسان می توانند حتی میزان بتونه مصرف شده درزمان ترمیم خودرو را به خریدار خودرو اعلام نمایند.
  2. تست سلامت فنی ودیاگ توسط نمایندگی ام جی: یکی دیگر از فاکتورهای کارشناسی خودرو، تست سلامت فنی و دیاگ خودرو توسط کارشناسان حرفه ای ام جی می باشد. این تست شامل بررسی موتور خودرو، تست گیربکس ایرکاندیشن، ایربگها، سیستم تعلیق، تست سیستم فرمان، تست سیستمهای الکترونیکی و تست تمامی یونیتها وکامپیوترخودرو … می باشد. در این تست کارشناس فنی خودرو به کمک دیاگ های تخصصی هرخودرو،ماشین را از نظر فنی کارشناسی می کند.
  3. تست آپشن وتجهیزات جانبی خودرو توسط نمایندگی ام جی: یکی دیگر از فاکتورهای کارشناسی خودرو، تست آپشنال و تشخیص آپشنهای اورجینال از متفرقه خودروی مد نظر شما استنیز میباشد. پس ازبازدید و تست های تخصصی کارشناسان خودرو آپشنهای غیرفابریک خودرو به صورت کاملا تخصصی شناسایی و با خریدار در میان گذاشته می شود. کلیه آپشنها ازقبیل رادارها، اتوپارک، سنسورهای ۳۶۰درجه، سردکن وگرمکن صندلی ها، دوربین۳۶۰ درجه، هوک برقی، هدآپ، شیفترپشت فرمان، مموری صندلی، کولر و بخاری، دوربین دید عقب، نایت ویژن و…به صورت حرفه ای مورد ارزیابی و تست توسط کارشناسان حرفه ای ما قرار می گیرد.
  4. قیمت گذاری(به درخواست خریدار): کارشناسی خودرو در پایان فرایند بازدید به قیمت گذاری دقیق خودرو منتهی می شود. در کارشناسی قیمت خودرو توسط کارشناسان ام جی تمامی هزینه های سرویسی و استهلاکی خودرو برای خریدار مشخص میشود. برآورد قیمت خودرو بر اساس آخرین به روزرسانی و قیمت های معاملاتی ۱۰ روز گذشته و کاملا دقیق و قابل استناد اعلام میگردد. خدمات کارشناسی خودرو کاملا تخصصی بوده و هر خانواده خودرویی میبایست توسط کارشناس خودرو مربوط به همان خودرو انجام پذیرد.

از مزایای ثبت آگهی رایگان در سایت ام جی:

  1. استفاده از کارشناسی توسط تکنسین های متخصص ام جی در نمایندگی با 50 درصد تخفیف
  2. ارائه کارنامه بازدید فنی و گزارش وضعیت بدنه
  3. استعلام هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو ام جی در لحظه خرید و فروش در حضور مشتری
  4. ارائه سوابق تعمیراتی در نمایندگی ها
  5. تست جاده با حضور فروشنده و خریدار
  6. ورود و عضویت در باشگاه مشتریان ام جی و استفاده از ویژگی و مزایا و تخفیفات شرکت ویرا موتور
  7. ارائه مشخصات خودروهای فروشی به مراجعین و خریدارن حضوری در نمایندگی

 

جمع بندی:

شناسایی ارزش واقعی یک خودرو دست دوم به عوامل متعددی از قبیل شرایط بازار ، عملکرد هر خودرو و شرکت های عرضه کننده ، جایگاه برند و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد که این عوامل باعث می شود تا خودروهای مختلف در اثر افزایش کارکرد و افت مدل، کاهش قیمت متفاوتی را داشته باشند.

بدیهی است ارزش گذاری های دقیق و تخصصی خودرو فقط از طریق بازدید خودرو توسط کارشناسان حرفه ای نمایندگی ام جی و با تجهیزات استاندارد و تست های حرفه ای توسط کارشناس قابل استخراج خواهد بود.