خدمات پس از فروش

یکی از مشکلاتی که تمامی دارندگان خودروهای خارجی در ایران با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند، عدم دسترسی درست به خدمات پس از فروش این خودروها است. در چنین شرایطی انجام فعالیت‌ هایی مانند خرید و فروش خودرو، تامین قطعات و لوازم جانبی، تعمیرات و سرویس دهی‌ همگی با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. یکی از این برندهای تولید کننده خودرو خارجی که در ایران طرفداران زیادی دارد، برند ام جی می‌ باشد. خوشبختانه در سال های اخیر نمایندگی معتبر ام جی آمادگی ارائه خدماتی مانند خرید و فروش خودرو ام جی، خدمات پس از فروش ام جی، فروش قطعات و لوازم یدکی ام جی و… را دارد. شناخت این خدمات کمک می‌ کند تا دارندگان خودروهای ام یا کسانی که قصد خرید و فروش این خودروها را دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت نمایند.

خدمات پس از فروش ام جی

خدمات پس از فروش

دارندگان خودروهای ام جی قطعا به این مشکل برخورده اند که در صورت خرابی خودرو یا آسیب دیدن بخشی از آن نمی توانند به تعمیرکار خوبی دسترسی داشته باشند. همچنین عدم دسترسی به قطعات و لوازم یدکی ام جی باعث می‌شود که نتیجه نهایی تعمیرات مطلوب نباشد. استفاده از خدمات نمایندگی‌ های معتبر برای تعمیرات و سرویس دهی‌ این اجازه را به مشتریان می‌ دهد که بتوانند با خیال راحت خودرو خود را به دست تعمیرکاران اموزش دیده بگذارند. تعمیرکاران فعال در این نمایندگی‌ ها دوره‌ های لازم برای تعمیر و سرویس دهی مدل‌ های مختلف این خودروها را دیده‌ اند و با تکنولوژی به کار رفته در آن‌ آشنایی کامل دارند. مورد بعدی که باعث بهتر شدن نتیجه نهایی خدمات پس از فروش ام جی می‌ شود، داشتن قطعات و لوازم جانبی اصل و اورجینال است. این قطعات به همراه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند و به همین دلیل به راحتی می‌ توان به آنها اعتماد کنند.

خرید و فروش خودرو ام جی

خرید و فروش-خودرو-های-ام-جی

خودروهای ام جی در ایران مشتریان خاص خود را دارند و همین باعث می‌ شود تا در برخی موارد افرادی که قصد خرید و فروش خودرو ام جی را دارند، دچار سردرگمی شوند. وجود یک بستر مناسب برای انجام معاملات و خرید و فروش این خودروها قطعاً کمک می‌ کند تا بتوانید به سادگی فروشندگان یا مشتریان مورد نظر خود را پیدا کرده و وارد پروسه معامله با آنها شوید. افرادی که قصد فروش خودرو انجیلا دارند، حتماً باید قبل از انجام هر کاری قیمت آن را توسط کارشناسان حرفه‌ای در این عرصه تعیین کنند. فاکتورهای مختلفی مانند سوابق تعمیرات، تصادف‌ ها، مدل خودرو، لوازم جانبی استفاده شده روی آن و میزان کارکرد؛ روی قیمت خودرو‌ها تاثیر می‌ گذارند و افراد متخصص قیمت گذاری باید حتما تمامی این فاکتورها را در نظر داشته باشند و سپس گواهی مخصوص مبنی بر بررسی تخصصی و قیمت گذاری در اختیار شما بگذارند. از سوی دیگر وجود چنین برگه‌‌ ای به خریداران خودرو ام جی اجازه می‌ دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید این محصولات کنند. از سوی دیگر شرکت ام جی ایرانیان این امکان را به خریداران و فروشندگان می‌ دهد که بتوانند از سراسر ایران با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و و زیر نظر متخصصین حرفه‌ ای معاملات خودرو را انجام دهند.

قطعات و لوازم یدکی ام جی

قطعات ام جی

دسترسی به قطعات و لوازم یدکی ام جی مانند سایر انواع خودرو برند‌های خارجی چالش برانگیز است. اما استفاده از خدمات ام جی ایرانیان می‌ تواند مشکلات مربوط به این عرصه را برای شما حذف کند. این شرکت به عنوان نمایندگی قطعات اصل و اورجینال محصولات ام جی فعالیت دارد و برای جلب اعتماد مشتریان خود لوازم یدکی این خودروها را با گارانتی مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
این نکته بسیار مهم را همیشه باید به یاد داشته باشید که استفاده از قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت می‌ تواند باعث آسیب رسیدن به سایر قسمت‌ های خودرو و در نتیجه افزایش هزینه تعمیرات شود. پس به هیچ عنوان نباید از قطعات و لوازم یدکی ام جی تقلبی استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای تهیه قطعات و لوازم یدکی ام جی از نمایندگی‌ های معتبر این است که قیمت محصولات ارائه شده توسط آنها نسبت به کیفیت دریافتی مناسب است. همچنین تنوع بالای انواع لوازم یدکی مربوط به بخش‌ های مختلف خودرو در نمایندگی‌ ها باعث می‌ شود تا بدون اتلاف وقت و جستجوی طولانی مدت به تمامی قطعات و لوازم جانبی مورد نظر دسترسی داشته باشید.

سرویس در محل ام جی

سرویس در محل ام جی

یکی از خدمات مناسب نمایندگی‌ ها سرویس در محل ام جی می‌ باشد که به دارندگان این خودروها اجازه می‌ دهد بدون نیاز به طی کردن مسیر‌های طولانی، در بازه‌ های زمانی مشخص سرویس‌ های دوره‌ ای لازم را دریافت کنند. در این سرویس‌ های دوره‌ ای قسمت‌ های مختلف خودرو مورد بررسی قرار می‌ گیرند و اگر اختلال کوچکی در بخش مشاهده شود، اقدامات لازم برای برطرف سازی آن انجام خواهد شد. انجام چنین سرویس هایی قطعاً باعث می‌ شود تا در طولانی مدت خودرو به مشکلات اساسی بر نخورد و در نتیجه هزینه میانگین تعمیرات خودرو ام جی کاهش یابد.

یکی از خدمات مهم ام‌ جی ایرانیان، سامانه اطلاع از سوابق تعمیراتی و سرویس‌ های دوره‌ ای است. این سامانه به دارندگان خودروهای ام جی اجازه می‌ دهد تا تمامی تعمیرات انجام شده و سرویس دهی‌ های ارائه شده در بازه های مختلف زمانی را ثبت کنند. داشتن این اطلاعات در زمان خرید و فروش خودرو بسیار مفید خواهد بود و از سوی دیگر می‌ تواند اطلاعات مفیدی در خصوص زمان تعویض قطعات مختلف و سایر اقلام مصرفی خودروها (مانند روغن موتور، روغن ترمز، دیسک‌ها و…) را در اختیار داشته باشید. مزایای استفاده از سامانه اطلاع از سوابق تعمیراتی سرویس‌ های دوره‌ ای، قطعاً در زمان فروش خودرو یا تعویض بخش‌ های مختلف آن به مشتریان ثابت خواهد شد.

استفاده از خدمات پس از فروش ام جی از نمایندگی‌ های معتبر این امکان را به دارندگان این خودروها می‌ دهد که بتوانند با متخصصین و افراد حرفه‌ ای در این عرصه در ارتباط باشند. از آنجایی که بسیاری اطلاعات کافی در خصوص بخش‌ های مختلف خودرو‌های ام جی و خدمات مربوط به آنها ندارند، افراد متقلب می‌ توانند از این عدم آگاهی سوء استفاده کنند. اما استفاده از خدمات پس از فروش ام جی در نمایندگی‌ های معتبر باعث می‌ شود تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده باشید. سامانه نوبت دهی اینترنتی ام جی که توسط ام جی ایرانیان برای مشتریان راه اندازی شده این امکان را می‌ دهد تا نوبت مورد نظر خود برای دریافت خدمات مختلف مانند سرویس‌ های دوره‌ ای یا سرویس در محل ام جی را دریافت کنید. این کار باعث می‌ شود تا اتلاف وقت در زمان دریافت خدمات مختلف مربوط به خودروهای ام ‌جی به کمترین حد ممکن برسد.