قطعات ام جی

MG موتور یک شرکت خودروسازی و زیر مجموعه هلدینگ بزرگ SAIC است که بخش مدیریت اصلی آن در چین است. ایده اصلی ام اجی در سال 1923 در آکسفورد انگلیس ارائه شد و ام جی مخفف Morris Garages، موسس آن، است. اولین قطعات ام جی در سال 1924 سرهم شدند تا اولین مدل آن یعنی MG 14/28 به دنیا معرفی شود.

در سال 1930 مدل‌های بزرگتر از ام جی مانند Magna  و Magnette نیز تولید شدند. در ادامه و در سال 1945، معرفی انواع اسپرت خودروهای ام جی، سری‌های T و Y، جذابیت بیشتری به خودروهای شرکت MG دادند و نگاه‌ها را به خود جلب کردند. قطعات ام جی در سال‌های 1962 و بعد از آن، با فناوری‌های روز تجهیز و طراحی شدند تا مدل‌هایی چون MGB نیز به بازار عرضه شوند.

در سال 2000، MG به زیرمجموعه‌ای از Rover تبدیل شد و مد‌ل‌های جدید با برند MG Rover Group معرفی شدند. از سال 2008، MG دوباره به خانه خود یعنی انگلیس برگشت و تولید وسیع آن با مبدأ این کشور دوباره از سر گرفته شد.

قطعات ام جی

قطعات ام جی، مانند قطعات تمام خودروهای دیگر، به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: قطعاتی که مصرفی هستند و باید دوره‌ای تعویض یا دوباره پر شوند (مانند فیلترهای ام جی، لنت جلو ام جی، روغن موتور ام جی)، و قطعاتی که ثابت هستند و تنها در صورت لزوم تعمیر یا جایگزین می‌شوند (مانند قطعات موتور ام جی، گیربکس MG، قطعات بدنه MG).

قطعات خودرو از کانال‌های مختلفی وارد بازار ایران می‌شوند و اصلی‌ترین مشکل در این تنوع واردات، عدم امکان کنترل دقیق کیفیت و اصالت آن‌هاست. قطعات ام جی نیز از این واقعیت مبرا نیستند و نیاز به اطمینان از کیفیت آن‌ها همیشه یک امر ضروری در زمان تعویض یا تعمیر قطعات ام اجی بوده است.

سازندگان اصلی قطعات ام جی

در دنیای خودروسازی امروز، کیفیت قطعات خودرو از اهمیت بالایی برای خریدار برخوردار هستند. قطعات ام جی از منابع مختلف و توسط شرکت‌های بزرگی چون BorgWarner ،TRW ،Bosch ،Siemens و Aisin ساخته می‌شوند.

تنها نگاهی به تاریخچه پربار این برندها کافی است تا به اهمیت تأمین‌کنندگان قطعات ام جی از جانب صاحبان این شرکت بزرگ خودروسازی پی ببرید. بسیاری از این شرکت‌ها همکار MG در طرح‌های بزرگی چون تولید خودروهای ام جی الکتریک و تمام هوشمند هستند.

برند MG و محبوبیت آن

در سال 2014 تحقیقی توسط مجله Auto Express انجام شد که در آن به شرکت‌های مختلف خودروسازی و کیفیت محصولات آن‌ها پرداخته شده بود.

مبنای این تحقیق پرسشنامه‌های آنلاینی بود که از دارندگان برندهای مختلف درباره کیفیت و میزان رضایت آن‌ها از خودروهایشان سوال شده بود. MG از جمله شرکت‌های خودروسازی بود که در رده‌های بالا قرار گرفت و قطعات ام جی به‌ عنوان رده‌ای از قابل‌ اطمینان‌ترین قطعات در دنیای خودرو شناخته شده بودند.

مغز هوشمند خودرو و کنترل قطعات ام جی

یکی از اصلی‌ترین قطعات ام جی، سیستم هوشمند iSMART آن است که قابلیت‌های زیادی را به خودرو و دسترسی‌های متنوعی را به راننده می‌دهد. به‌ویژه، با استفاده از این سیستم و مانیتورهای خودرو، شما می‌توانید از شرایط قطعاتی چون موتور MG، سلامت سیستم تهویه و فیلترهای ام جی، قطعات سیستم تعلیق ام جی و …، آگاهی داشته باشید.

از قابلیت‌های بخش هوشمند خودروهای MG، سیستم‌های ردیابی و ضدسرقت است که امکان رهگیری خودرو ام جی شما از هر نقطه را ممکن می‌کنند. با چنین قابلیتی، می‌توانید در هر لحظه، از مسیر حرکت، سرعت و حتی کیفیت سیستم ترمز خود باخبر باشید.

چگونه می‌توان قطعات ام جی را تهیه کرد؟

قطعات ام جی از جمله کالاهای وارداتی هستند که از کانون‌های زیادی و از کشورهای مختلفی وارد کشور می‌شوند. رده بالایی از این واردات قطعات ام جی، قطعات فیک و بی کیفیت‌اند. با وجود این، برای بسیاری از دارندگان خودروهای MG امکان تشخیص اصالت قطعات ام جی وجود ندارد.

Mgiranian.com قابل‌اطمینان‌ترین مسیر برای دریافت قطعات باکیفیت و اورجینال برای انواع مدل‌های MG است. ما برای تمام محصولاتی که در نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنیم، گارانتی خدمات پس از فروش و سامانه هوشمند ارتباط با مشتری ایجاد کرده‌ایم.

نحوه دریافت خدمات و قطعات ام جی

قطعاتی که mgiranian برای مشتریان خود تهیه می‌کند مستقیما و از کانال هلدینگ معتبر SAIC است. رویکرد مشتری‌مداری ما بسیار روشن است، شما تنها کافی است از یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید، از یک شمع ام جی تا گیربکس و موتور ام جی، همه‌ قطعات در کمترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

مدل‌های مختلف ام جی

دقیقا 100 سال حضور در دنیای خودروسازی، MG را به یکی از کهنه‌کارترین شرکت‌های خودروسازی دنیا با یک لیست بلندبالا و متنوع از مدل‌های مختلف ام جی بدل کرده است. از جمله مدل‌های ام جی می‌توان به MG3، MG4 EV، MG ZS، MG7، MG5، MG Hector، MG Gloster، MG V80 و MG S اشاره کرد.

خدمات تعویض و تعمیر برای خودروهای ام جی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که غالب رانندگان به آن دقت نمی‌کنند، میزان هزینه‌ای است که می‌توانند از طریق تعویض به موقع قطعات مصرفی خود مانند لنت‌ها، روغن، فیلترها و …، صرفه‌جویی کنند. ما به مشتریان خود خدمات مشاوره‌ای درباره زمان و نحوه تعویض قطعات ام جی ارائه می‌کنیم و برای برای دریافت خدمات دوره‌ای و مستمر به خودروهای ام جی، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.

در هر زمان از شبانه‌روز که به دریافت خدمات برای تعویض یا تعمیر قطعات ام جی نیاز داشتید، کافی است با یکی از شماره‌ تماس‌های ما ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت به نیاز شما رسیدگی شود و MG محبوب شما دوباره به تاخت و تاز در جاده‌ها برگردد.

به‌ مانند تاریخ 100 ساله ام اجی، مجموعه ما سرشار از تجربه و دانش در دنیای خودروهای ساخت این شرکت است.

سال‌ها تجربه و یادگیری مستمر را پشتوانه خود قرار داده‌ایم تا به هم‌میهنانی که عاشق خودروهای ام جی هستند، عاشقانه خدمت ارائه کنیم.