آموزش فنی و تخصصی ام جی با ارائه ی گواهی شرکت ویرا موتور

یکی از چالش هایی که با پیشرفته تر شدن سیستم خودروها با آن مواجه هستیم، عیب یابی و تعمیرات این نوع ماشین ها می باشد. خودروهایی مانند ام جی، جک و …خودروهای خارجی هستند که کمتر تعمیرکاری می تواند به تعمیر آن بپردازد. شرکت ام جی ویرا موتور مفتخر به برگزاری کلاس های آموزش فنی خودرو و تمامی دوره های خودرویی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی می باشد.

دوره های آموزش فنی و تخصصی خودروهای ام جی :

در دوره های آموزش فنی خودروهای ام جی شرکت ویرا موتور شما می توانید با جزئيات قطعات خودرو و تعمیرات آن آشنا شوید و طرز كار و ایرادات احتمالی خودروهای ام جی را بررسی نمایید. همچنین در ادامه به جزئیات مباحث این دوره ی آموزشی خواهیم پرداخت….

سرفصل های دوره های آموزشی فنی خودروهای ام جی شرکت ویرا موتور:

  • آموزش تعمیرات موتور توربو و مولتی ایر خودروی ام جی:

موتور توربو و یا موتور مولتی ایر، یک موتور کمکی است که با تزریق هوای بیشتر به محفظه احتراق، توان خروجی و راندمان موتورهای درون‌سوز را افزایش می‌دهد. معمولا از این نوع موتورها در خودروهای ام جی و…استفاده می گردد. تعمیرات این نوع موتور کار پیچیده ای است که از دست کمتر کسی بر می آید اما در دوره های آموزشی ویرا موتور شما می توانید به آسانی تعمیرات موتور توربو و مولتی ایر را یاد بگیرید و درآمد بالایی از این راه دریافت نمایید.

  • آموزش تعمیرات گیربکس دابل کلاچ TCT خودروهای ام جی :

گیربکس دابل کلاچ TCT نوعی گیربکس است که در خودروهای پیشرفته ی کمپانی ام جی از آن استفاده می گردد و در خودروهای ایرانی ما شاهد چنین تکنولوژی نیستیم. از آن جایی که بیشتر تعمیرکاران در تعمیرات خودروهای داخلی تجربه دارند و تجربه ی تعمیر چنین گیربکس هایی را ندارند معمولا دارندگان خودروی ام جی دغدغه ی تعمیرات گیربکس خودرو را دارند. ما در این دوره قصد داریم تا به طور جامع به آموزش تعمیرات گیربکس دابل کلاچ بپردازیم.

  • آموزش سیستم سوخت رسانی و جرقه خودروهای ام جی :

یکی از اساسی ترین سیستم های مورد استفاده در خودرو ها ، سیستم سوخت رسانی است .سیستم سوخت رسانی خودروهای ام جی شامل:

  1. سوخت
  2. مدار سوخت رسانی
  3. سیستم هوا رسانی
  4. پاشش سوخت جرقه
  5. کنترل آلایندگی می باشد.

در این دوره های ما به طور جامع به مبحث سوخت رسانی خودروهای ام جی اشاره خواهیم کرد و ایرادات احتمالی این سیستم را بررسی می کنیم.

  • آموزش تعریف سوئیچ خودروهای ام جی :

سوئیچ یکی از قسمت های مهم هر خودرو علی الخصوص خودرهای ام جی می باشد. ما در این دوره ها به این نکات در رابطه با سوئیچ خواهیم پرداخت:

  1. پاک کردن ریموتهای گمشده
  2. باز کردن در بسته در محل
  3. تعویض قاب وباطری جدید
  4. کد دهی تمامی خودروهای ام جی مانند:ام جی ۶
  5. ساخت سوئیچ ام جی
  6. و…
  • آموزش سیستم تعلیق و جلوبندی خودروهای ام جی:

در این دوره آموزشی، ما به بررسی سیستم جلوبندی خودروهای ام جی، آموزش تعمیر سیستم تعلیق خودروهای ام جی و… می پردازیم. همانطور که از نام سیستم تعلیق خودرو می توان حدس زد، این سیستم وظیفه جلوگیری از انتقال ارتعاشات به بدنه، کابین و قطعات خودرو را بر عهده دارد. این سیستم می تواند به واسطه ضربه های وارده و افتادن در چاله یا حرکت در مسیرهای نامناسب به کرّات دچار آسیب شده و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره آموزش جلوبندی سازی خودرو پس از ورود به بازار، کسب و کار پر رونقی خواهند داشت و می توانند درآمد بالایی از این راه کسب نمایند.

  • آموزش و آشنایی با نقشه خوانی و شبکه و سیم کشی و یونیت های خودروهای ام جی:

در این دوره ما قصد داریم به معرفی این سرفصل ها از نقشه خوانی و شبکه و سیم کشی خودروهای ام جی بپردازیم:

  1. آموزش نقشه خوانی مالتی پلکس
  2. آشنایی بانحوه پیکر بندی مالتی پلکس
  3. معرفی انواع شبکه های مالتی پلکس
  4. آشنایی با نحوه عیب یابی با دستگاه دیاگ
  5. آشنایی با نودهای مختلف
  6. آشنایی با نحوه پیکر بندی و تعریف کد سوئیچ
  7. آشنایی کامل و جامع با شبکه های کن و ون
  8. نقشه خوانی سیستم برق شبکه ای خودرو
  • آموزش و عیب یابی سیستم تهویه ساده و DOAL ZONE ام جی:

یکی از آپشن‌های پر کاربرد در خودروهای ام جی، سیستم تهویه آن است وجود تهویه هایی از جمله کولر های دوال در این روزها در بسیاری از خودروهای خارجی مانند خودروهای ام جی بسیار مرسوم شده و دیگر مانند گذشته این آپشن فقط برای خودروهای لوکس نمی‌باشد. در این دوره ها ما قصد داریم تا به آموزش و عیب یابی این سیستم های تهویه ای بپردازیم و با جزئیات این تهویه ها بیشتر آشناشویم.

  • آموزش و عیب یابی فرمان برقی ام جی:

فرمان (EPS ) امروزه جایگزین فرمان هیدرولیک ،در برخی خودروهای مدرن مانند خودروهای ام جی شده است. یکی از مزیتهای فرمان های EPS حذف شدن پمپ هیدرولیک فرمان است که از 8 تا 10 اسب بخار از قدرت موتور را مصرف می کند. همچنین حذف شدن مایع هیدرولیک، شلنگها، نشتیهای آن و نیز عدم نیاز به چک کردن آنها از مزیتهای این سیستم می باشد.

این سیستم همچنین آرامتر از فرمان هیدرولیک کار می کند. زیرا نه صدای پمپ وجود دارد و نه مایع در داخل شیلنگها وسوپاپها، اما برجسته ترین تفاوت در فرمان پذیری و منظم بودن فرمان آن است. در این دوره ی آموزشی ما به عیب یابی این نوع فرمان ها می پردازیم که این آموزش یکی از پرکاربردترین آموزش ها در زمینه ی تعمیرات خودرو می باشد.

  • آموزش و نحوه استفاده از ابزار مخصوص ام جی:

در این دوره ی آموزشی ما مفتخریم تا به آموزش و نحوه ی استفاده از ابزار آلات مخصوص خودروهای ام جی و فوت وفن های قسمت های مختلف این اتومبیل بپردازیم.

  • آموزش و عیب یابی با دستگاه عیب یابی WITH DIAGNOSTIC ام جی:

معمولا برای تعمیر یک خودرو شما باید ابتدا عیب های خودرو را شناسایی کنید به همین خاطر تشخیص درست و صحیح عیب خودرو تاثیر زیادی در تعمیر و هزینه های نهایی دارد٬ اما در خودروهای انژکتوری که دارای سنسورها و عملکرهای متعددی هست شما تنها با داشتن یک دستگاه دیاگ میتوانید خطا و عملکرد قسمتهای مختلف خودرو را دیده و آنرا تعمیر کنید. در این دوره ها ما به صورت کاملا تخصصی نحوه ی استفاده از دستگاه های عیب یابی خودروهای ام جی را به شما آموزش می دهیم.

 

کلام آخر:

کلاس های شرکت ویرا موتور توسط اساتید با تجربه و دوره دیده ام جی برگزار و بعد از پایان دوره گواهینامه شرکت ویراموتور ( ام جی ایران ) به دانش آموختگان ارائه میگردد نیز عنوان گردد.

جهت اطلاع از شرایط کلاس ها با شرکت مهندسین ویرا موتور 02149912 تماس حاصل فرمایید.