آیا پلاگین هیبریدی MG EHS می تواند در جهان بهترین باشد؟

MG EHS Plug-in Hybrid یکی از جدیدترین محصولات برند ام جی است. پس از مدل MG ZS EV که یک خودروی کاملاً برقی بود، این دومین مدل از برند MG است که در اروپا طراحی شده است. این خودروی جادار از فناوری پیشگام پلاگین هیبریدی استفاده می کند که ترکیبی از میزان مصرف کم سوخت و میزان قدرت بالا با لذت بهینه رانندگی می باشد.

این مدل خودروی قدرتمند و محکم شامل یک موتور توربو 5/1لیتری، یک گیربکس 10 سرعته هوشمند، یک موتور الکتریکی و یک باتری لیتیوم یون 16.6 کیلو وات ساعت در حالت EV می باشد، MG EHS Plug-in Hybrid همچنین می تواند تا 52 کیلومتر به صورت کاملاً الکتریکی (WLTP) حرکت طی کند. علاوه براین، این مدل به طرز شگفت آوری در مقابل سایر خودروهای ام جی راحت و ایمن تر است.

ویژگی های MG EHS:

MG EHS Plug-in Hybrid که جدیدترین خودروی برند ام جی است از فناوری ابتکاری درایو بهره مند می باشد. موتور 1.5 لیتری توربوی بنزینی این خودرو دارای قدرت (119 کیلووات / 162 اسب بخار و 250 نیوتن متر) و موتور الکتریکی آن دارای قدرت (90 کیلووات / 122 اسب بخار و 230 نیوتن متر) کار می کند. همچنین این خودرو دارای قدرت سیستم 190 کیلووات / 258 اسب بخار است که دارای گشتاور حداکثر 370 نیوتن متر است.

باتری لیتیومی یونی 16.6 کیلووات بر ساعت استفاده شده در این خودرو انرژی الکتریکی موتور قوی این ماشین را تأمین می کند ، این باتری موتور الکتریکی خودرویMG EHS Plug-in Hybrid را قادر می سازد تا حداکثر مسافت 52 کیلومتر (WLTP) را طی کند.

شارژر روی صفحه کابین داخل خودرو با 3.7 کیلووات این امکان را به ماشین می دهد تا باتری آن در مدت زمان 4.5 ساعت کاملاً در یک نقطه شارژ عمومی (AC) شارژ شود. این خودروی پلاگین هیبریدی مجهز به سیستم ترمز احیاکننده نیز می باشد که انرژی آزاد شده در هنگام کاهش سرعت را ذخیره می کند و برای بهینه سازی دامنه باتری یا کاهش بیشتر مصرف سوخت از آن استفاده مجدد می کند. گیربکس پیشرفته به کار برده شده در این خودرو، نیرو را از موتور بنزینی و موتور الکتریکی به چرخ های جلو منتقل می کند. گشتاور محرک موتور بنزینی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک منتقل می شود ، در حالی که موتور الکتریکی نیرو را از طریق یک واحد محرک الکترونیکی با چهار دنده منتقل می کند.

لذت رانندگی فراوان با MG EHS:

فناوری درایو MG EHS Plug-in Hybrid موجب افزایش بهره وری فوق العاده و فرصت رانندگی کاملاً برقی و همچنین لذت رانندگی فراوان را به شما درحین رانندگی با این خودرو می دهد. به لطف خروجی زیاد منابع نیرو و پاسخ فوری موتور الکتریکی، MG EHS Plug-in Hybrid می تواند تنها در 6.9 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد. علاوه بر این این ماشین ، برای حداکثر کشش ،به صورت استاندارد به قفل دیفرانسیل الکترونیکی XDS مجهز شده است.

ویژگی های ظاهری MG EHS:

MG EHS Plug-in Hybrid تازه ساخت امتیاز بالاتری نسبت به مدل MG ZS EV کسب کرده است. این خودرو از ابتدای فروش در اکتبر 2019 به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و در تعدادی از کشورهای اروپایی در حال حاضر جزئء بهترین خودرو ها می باشد.

  • به طور کلی EV. MG EHS Plug-in Hybrid دارای 4574 میلی متر طول، 1876 میلی متر عرض و 1664 میلی متر ارتفاع است که باعث می شود اتاق آن از سایر رقبا در بخش C SUV جادار باشد. دارای فاصله دو محور 2720 میلی متری است. با توجه به آرایش هوشمند سیستم محرکه الکتریکی MG EHS Plug-in Hybrid ، MG EHS Plug-in Hybrid فضای باز و شانه ای را در قسمت عقب ارائه می دهد. در عین حال این خودرو دارای ظرفیت بار کافی 448 لیتری می باشد که با جمع شدن صندلی های عقب می توان آن را به 1375 لیتر افزایش داد.
  • یکی دیگر از عملکردهای راحتی عملکرد گزینه باز و بسته شدن درب صندوق برقی است که این قابلیت این خودروی ام جی در هر سطحی کار می کند.
  • طراحی قدرتمند: MG EHS Plug-in Hybrid خودرویی است با طراحی خیره کننده ای نسبت به سایر خودروهای کمپانی ام جی، با ویژگی های چشم نواز مانند طراحی خاص پنجره جلو، طراحی خاص پنجره ها و چراغ های جلو با چراغ های LED گربه ای. علاوه بر این در قسمت عقب خودرو ، لوله های اگزوز در دو طرف صفحه آلومینیومی ، ظاهر اسپرت آن را تقویت می کنند. چراغ های عقب LED تزئینی با چراغ های چشمک زن یکپارچه و دینامیکی باعث افزایش نمای پیشرفته MG EHS Plug-in Hybrid شده اند.
  • در فضای کابین خودرو نیز، طراحان توجه زیادی به راحتی و کیفیت ماشین اختصاص داده اند. این امر به ویژه در اتمام کار، مواد با کیفیت بالا و ارگونومی عالی بسیار مشهود است. طراحی داخلی و مبتکرانه و هوشمندانه، فضای مسافرتی را به فضای بسیار جذابی برای راننده و مسافران تبدیل کرده است. فضای داخلی و فضای مجلل و لوکس این خودرو با سقف خورشیدی پانوراما 1.19 متر 2 Stargazer و نور داخلی محیط با انتخاب 64 رنگ بیشتر تقویت می شود.
  • همچنین سرنشینان عقب از ویژگی هایی مانند یک صندلی قابل تنظیم برای پشت صندلی، دو دریچه هوا، دو پورت USB و یک بازوی تاشو با فضای ذخیره سازی یکپارچه و نگهدارنده های لیوان بهره می برند.
  • از آپشن های داخلی این خودرو می توان به پشت فرمان چرمی، صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی اشاره داشت.
  • صفحه دیجیتال استفاده شده در این خودرو لمسی و دارای سایز 10.1 اینچی در مرکز داشبورد خودرو قرار دارد.این مانیتور پیشرفته دارای قابلیت هایی از قبیل عملکرد بصری سیستم سرگرمی را فراهم می کند که شامل پیمایش، رادیو دیجیتال DAB و تلفیق تلفن های هوشمند از طریق Apple CarPlay یا Android Auto است.
  • از همه مهم تر قطعات و لوازم یدکی ام جی و استفاده شده در این خودرو به راحتی در بازار موجود می باشد.

بازار MG EHS چگونه است؟

MG EHS Plug-in Hybrid چند وقتی است که در بازار خودروی اروپا به فروش زیادی رسیده است. امید است تا این خودروی فوق العاده به زودی به ایران نیز برسد. همانطور که اشاره کردیم این خودرو دارای ویژگی های عملکردی بالا، ایمنی و بسیار با صرفه و از همه مهم تر دارای خدمات فروش و پس از فروش خودرو ام جی می باشد و با انتخاب گسترده ای از ویژگی ها ، آن را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است. این مدل در دو نوع (لوکس و راحت)، چهار رنگ بدنه (سیاه، سفید، قرمز و نقره ای) و دو رنگ داخلی (سیاه و قرمز) به راحتی در دسترس خواهد بود. در آستانه راه اندازی بازار، اطلاعات و قیمتهای بیشتری برای هر کشور اعلام خواهد شد.