ارائه خدمات در ایام نوروز

ارائه خدمات در ایام نوروز

با فرارسیدن نوروز و ایام عید و افزایش مسافرت ها با خودروی شخصی، یکی از دغدغه های اصلی اکثر رانندگان علی الخصوص رانندگان خودروهای خارجی مانند ام جی، خمات و تعمیرات این خودروها در تعطیلات عید می باشد.
معمولا در ایام عید به علت وجود تعطیلی ها، اکثر کمپانی های خدمات خودرو، خدماتی ارائه نمی دهند و در صورت هرگونه خرابی خودروهای کمپانی، رانندگان چنین خودرویی به دردسر خواهند افتاد.
خوشبختانه ام جی ایران یکی از شرکت های خدماتی است که ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات مرتبط با خودروهای ام جی در طول ایام عید می باشد. ام جی ایران ارائه دهنده ی خدمات مرتبط با خودروهای ام جی و کارشناسی قطعات و کارشناسی خودرو و حتی فعالیت بخش فروش در تمامی ایام نوروز 1400پاسخگوی کلیه مشتریان و کاربران ام جی با رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

تاریخچه ی ام جی ایران:

شرکت ویرا موتور ( ام جی ایران ) یکی از شرکت های خدماتی با ارائه خدمات فروش و پس از فروش خودروهای ام جی، با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه صنعت خودرو سال 1395 در شهر تهران می باشد.
هدف شرکت ام جی ایران بهبود کیفیت خدمات فروش و پس از فروش خودروهای MG در سراسر ایران حتی در تعطیلات عید و جلب رضایت مشتریان ام جی با استفاده از استانداردهای کیفیتی و بهترین ابزار آلات و تجهیزات مدرن دنیا بوده می باشد.
شرکت ام جی ایران به کمک برنامه ریزی و تجربه ی متخصصان حرفه ای ، موجبات آسايش مشتريان را حتی در ایام عید و سایر روزهای تعطیل را فراهم آورده است که این ویژگی یک شرکت ارائه خدمات خودروی حرفه ای است.

چرا باید در ایام عید از خدمات ام جی ایران استفاده نمود؟

یکی از مشکلات و دغدغه های دیگر افرادی که در ایام تعطیل و ایام نوروز به تعمیرگاه ها مراجعه می کنند، عدم اطمینان از استفاده ی قطعات اصلی خودروی ام جی است. اما در ام جی ایران دیگر از این بابت نباید نگران باشید زیرا؛ یکی از ویژگی های اصلی این کمپانی، استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت با قیمت مناسب به نسبت سایر کمپانی های ارائه خدمات درایام نوروز می باشد.
علاوه بر این شرکت ام جی ایران در ایام عید با بهره گیری از تیم پشتیبانی قوی ارائه دهنده ی هرچه سریعتر خدمات خودرو به شما و پاسخگویی دقیق به مشتریان عزیز می باشد.

در اینجا نوع خدمات سرویس در محل ام جی ایران را در ایام نوروز به اطلاع می رسانیم:

  • نوع خدمات ام جی ایران شرح خدمات ام جی ایران
  • حمل خودرو در شهر در ایام نوروز با خودرو سوار تا تعمیرگاه ام جی ایران
  • حمل خودرو در جاده در ایام نوروز با خودرو سوار تا تعمیرگاه ام جی ایران
  • تعویض لاستیک پنچر با زاپاس در مناطق پشتیبانی ام جی ایران
  • سوخت رسانی در نقاط مختلف تهران در صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها نسبت به اعزام امدادگر جهت تامین سوخت اقدام می گردد. (به جز محل سکونت)
  • اتصال باتری به باتری شارژ باتری خودرو
  • تعویض باتری و تست فیوز تست با به روز ترین دستگاه های دنیا

راه ارتباطی با ام جی ایران در ایام نوروز:

شرکت ام جی ایران ارائه دهنده ی انواع خدمات:

سرویس در محل، فروش و سایر خدمات مرتبط با خودروهای ام جی در ایام ید می باشد.

خدماتی که این شرکت در ایام عید ارائه می دهد شامل:

ارائه سرویس دوره ای خودروهای MG مطابق چک لیست استاندارد شرکت SAIC MOTOR توسط بهترین تکنسین ها و سایر خدمات تعمیراتی خودرو که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم می باشد.

  • شماره تماس پشتیبانی شرکت ام جی ایران : 02144190398
  • شماره تماس امداد شرکت ام جی ایران : 2009 118 0935
  • شماره تماس واحد ارتباط با مشتریان : 02144190398 داخلی 110