از ما بپرسید | دانستنی های خودرو MG

از ما بپرسید | دانستنی های خودرو MG

برند خودروسازی ام جی توانسته توجه بسیاری از مشتریان بازار ایران که به دنبال یک ماشین خارجی با کیفیت هستند را به خود جلب کند. از آنجایی که این خودروها کمتر در خیابان های ایران دیده می‌ شوند، ممکن است بسیاری اطلاعات کافی در خصوص جزئیات مربوط به آنها نداشته باشند. روند خرید و فروش خودروی ام جی، تعمیراتی محصولات و سایر فعالیت‌ های مرتبط؛ نیازمند داشتن دانش کافی در خصوص این خودروها است. در ادامه این مطلب متخصصین نمایندگی MG در ایران، یعنی ام‌جی ایرانیان قصد دارند دانستنی‌ های خودرو MG را با شما در میان بگذارند. همچنین روش هایی در اختیار شما قرار می‌ گیرد که می‌ توانید سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید.

تاریخچه خودرو MG

شرکت خودروسازی ام جی در سال ۱۹۲۴ در انگلستان شروع به فعالیت کرد. البته برای پیدا کردن تاریخ دقیق تولید و طراحی خودروهای ام جی باید به سال ۱۹۲۱ بازگردیم. در این زمان سیسیل کیمبر که علاقه زیادی به طراحی خودرو اسپرت از خود نشان می‌ داد، در شرکت موریس گاراژ استخدام شد. با اینکه رئیس اصلی کمپانی ام جی فردی به نام ویلیام موریس بود، اما نبوغ و نوآوری سیسیل کیمبر باعث شد تا انقلابی در خودروهای تولیدی این شرکت به وجود بیاید و نام او در این میان ماندگار شود. پیشرفت این برند در آن زمان به شکلی بود که در دهه ۲۰ میلادی شرکت ام جی تبدیل به یکی از بهترین تولید کنندگان خودروهای اسپرت در جهان شد و محصولات متنوعی را به بازار معرفی کرد.

روند خرید ام جی در ایران چگونه است؟

روند خرید ام جی در ایران چگونه است؟

به طور کلی تمامی خودرو‌های خارجی در ایران روند کارشناسی قیمت متفاوتی دارند. از سوی دیگر در شرایط مختلف می‌ بینیم که بیشتر خودروهای ام جی وارد شده به ایران تولید شده در سال‌ های قبل هستند و همین روند کارشناسی قیمت را می‌ تواند کمی چالش برانگیز کند. نمایندگی MG در ایران یکی از خدماتی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد، کارشناسی خودرو و ارائه گواهی معتبر در این زمینه است. از سوی دیگر افرادی که قصد فروش خودروی ام جی را دارند، می‌ توانند از طریق سایت ام‌جی ایرانیان با افراد متقاضی خرید ام جی ارتباط برقرار کنند. وجود چنین بستری قطعاً روند خرید و فروش خودرو MG را ساده سازی کرده است.

تعمیر خودرو ام جی در ایران

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط ام‌ جی ایرانیان، انجام تعمیر خودرو ام جی است که اجازه می‌ دهد با خیال راحت روند تعمیرات خودرو را طی کنید. هر خودرو دارای ساختار و طراحی خاصی است که فرد تعمیرکار در زمان انجام فعالیت‌ های خود باید نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشد. متخصصین تعمیرات خودرو در نمایندگی MG همواره آموزش‌های لازم در خصوص مدل‌ های گوناگون خودروها را دریافت می‌ کنند و از همین رو می‌ توانند به بهترین نحو و روند تعمیر ام‌ جی را طی کنند.

خرید قطعات یدکی خودروی ام جی

یکی از چالش‌ های بزرگ که بر سر راه تمامی افرادی که از خودروهای خارجی استفاده می‌ کنند قرار دارد، خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت است. سایت ام‌ جی ایرانیان که به عنوان نمایندگی MG معتبر در ایران فعالیت دارد، همواره سعی داشته تا با کیفیت‌ ترین لوازم یدکی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. ارائه این محصولات و قطعات با گارانتی معتبر باعث می‌ شود تا در زمان خرید، با اطمینان بیشتری عمل کنید. همچنین همواره باید این نکته مهم را به یاد داشته باشید که فروشندگان متقلب برای فریب دادن مشتریان خود، اجناس تقلبی و بی‌ کیفیت را با قیمت پایین به فروش می‌ رسانند. همین موضوع باعث می‌ شود تا در زمان خرید بسیاری به اشتباه سراغ محصولات تقلبی بروند.

بهترین نمایندگی MG در ایران را چطور پیدا کنیم؟

بهترین نمایندگی MG در ایران را چطور پیدا کنیم؟

زمانی که صحبت از پیدا کردن نمایندگی خودرو ام جی در ایران به میان می‌ آید، بسیاری تصور می‌ کنند که به طور کلی چنین مرکزی وجود ندارد. اما نباید این مورد مهم را فراموش کنید که مرکز ام جی ایرانیان آماده است تا خدمات متنوع خود را در اختیار دارندگان این خودرو بگذارد.

یک نمایندگی معتبر باید امکان تامین لوازم یدکی اصل خودروهای ام جی را داشته باشد. وجود چنین امکانی باعث می‌شود تا بتوانید با خیال راحت روند تعمیر خودروی ام جی را انجام دهید. پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان از دیگر ویژگی‌ های نمایندگی MG است. این مراکز باید بتوانند خدمات متنوع مربوط به خودروهای ام جی مانند امکان خرید و فروش راحت، سرویس دهی‌ های دوره‌ ای و… را انجام دهند. یکی از فعالیت‌ های بسیار جالب نمایندگی ام‌ جی ایرانیان این است که بعد از انجام هر تعویض قطعه یا تعمیرات، پرونده مربوط به سوابق تعمیراتی و تعویض قطعات خودرو پر می‌ کنند که برای انجام تعمیرات و سرویس دهی‌ های بعدی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

سرویس دهی دوره‌ ای خودروهای ام جی

یکی از خدمات مهم که در خصوص خودرو ام جی در نمایندگی‌ ها مانند ام جی ایرانیان ارائه می‌ شود، انجام سرویس دهی‌ های دوره‌ ای است. انجام این فعالیت به طور منظم و در بازه‌ های زمانی مشخص کمک می‌ کند تا بتوانیم قسمت‌ هایی که در معرض آسیب دیدن هستند را شناسایی کرده و در راستای رفع عیب آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.
متخصصین ما در ام جی ایرانیان این امکان را دارند که زمان دقیق برای انجام سرویس دهی را برای دارندگان خودروهای ام جی مشخص کنند.با این وجود هیچ گاه دچار سهل انگاری یا فراموشی نخواهید شد و همیشه در اسرع وقت می‌ توانید سلامت بخش‌ های مختلف خودرو خود را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

نمایندگی ام جی ایرانیان

نمایندگی ام جی ایرانیان که در کیلومتر 14 جاده تهران کرج و در جنب سایپا دیزل قرار دارد، خدمات حضوری و غیر حضوری زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. دارندگان خودروی ام جی بهتر است حتما با متخصصین این مجموعه در ارتباط باشند. شما می‌ توانید از طریق شماره تماس‌ های زیر با مشاوران و متخصصان ما در زمینه خودرو ام جی در ارتباط باشید.

تماس با نمایندگی ام جی ایرانیان :
02144190398
02144190410
02149912

مشاوران نمایندگی MG از شنبه تا چهارشنبه و بین ساعات 8 تا 20 و روزهای پنجشنبه بین ساعت 8 تا 16 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. علاوه بر این برای ارتباط به امداد خودروی تخصصی ام جی در شرایط مختلف می‌توانید با شماره 09351182009 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

از کجا می‌ توانم اطلاعات تخصصی در مورد خودروی ام جی را دریافت کنم؟

استفاده از تجربه و اطلاعات متخصصین و مشاوران فعال در مجموعه ام جی ایرانیان می‌ تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند.

چطور از زمان مناسب برای سرویس دهی خودروی ام جی آگاه شویم؟

برای این کار بهتر است که روند سرویس دهی را به متخصصین ام جی در نمایندگی‌ های معتبر بسپارید. تماس با ام جی ایرانیان و مطرح کردن این سوال باعث می‌ شود که بتوانید دقیق‌ ترین جواب را بگیرید.

بهترین نمونه تایر برای خودروی ام جی کدام است؟

برای انتخاب بهترین تایر باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و سراغ نمایندگی فروش معتبر بروید. این کار باعث می‌ شود که بتوانید بهتر روند کارهای خود را پیش ببرید.

چطور برای مدل‌ های قدیمی‌ تر خودرو ام جی قطعات یدکی را فراهم کنیم؟

برای این کار می‌توانید باید سراغ مراکز فروش معتبر مانند نمایندگی‌ ها بروید. چرا که تنها در این مکان‌ ها امکان تهیه لوازم یدکی اصل برای شما فراهم خواهد بود. همچنین متخصصین و مشاوران فعال در این مراکز اطلاعات بیشتری در خصوص تهیه لوازم یدکی خودروهای ام جی مدل‌ های قدیمی‌ تر را در اختیار دارند.

بهترین روش برای خرید و فروش ام جی چیست؟

نمایندگی‌ های این برند در ایران متخصصان حرفه‌ ای برای قیمت گذاری در اختیار دارند که به شما کمک می‌ کنند، بتوانید فعالیت‌ هایی مانند پیدا کردن مشتری، کارشناسی دقیق خودرو و… را با اطمینان خاطر انجام دهید.