امور مشتریان و CRM ام جی

امور مشتریان و CRM ام جی

این روزها شاهد آن هستیم که بازار خودرو‌های خارجی مانند محصولات تولید شده توسط برند ام جی در ایران رونق زیادی گرفته است. بسیاری از افراد در زمان خرید خودروهای خارجی به این موضوع دقت ویژه‌ ای دارند که آیا خدمات پس از فروش مختلف این محصولات برای آنها قابل دسترسی است یا خیر.

خوشبختانه در سال‌ های اخیر شاهد شروع فعالیت نمایندگی ام جی ایرانیان در کشور ما بوده‌ ایم. این گروه همواره به دنبال راه کارها و فرصت‌ هایی است که روند استفاده از خودروهای ام جی را برای مشتریان تبدیل به تجربه ای دلپذیر کند. واحد ارتباط با مشتریان یا سی آر ام (CRM) می‌ تواند مزایای زیادی را در اختیار استفاده کنندگان از خدمات نمایندگی ام‌ جی ایرانیان قرار‌ دهد. در ادامه ما با یکی از متخصصین ام جی ایرانیان مصاحبه‌ ای ترتیب داده‌ ایم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این خدمات به دست آوریم.

 

مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام (CRM) چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری ام جی

در نمایندگی ام جی ایرانیان ما همواره سعی داریم تا از ابزارهای جدید و به روز برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان استفاده کنیم. به کارگیری سیستم سی آر ام به کسب و کارهای مختلف اجازه می‌ دهند تا بتوانند ارتباطات خود با مشتریان را بهتر مدیریت کنند و از همین رو خدمات مناسبی را در اختیارشان قرار دهند.

با اتوماتیک سازی روند ارتباط با مشتریان ما می توانیم ارتباط پایدار و موثر با مشتریان خود برقرار کنیم. سیستم CRM نمایندگی ام‌ جی ایرانیان به صورت کاملاً اختصاصی برای بهبود روابط ما و مشتریانمان طراحی شده و قطعاً مزایای زیادی را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

 

سیستم امور مشتریان و سی آر ام ام جی چه مزایایی را در اختیار مشتریان می‌گذارد؟

با استفاده از سیستم CRM قبل از همه چیز امکان بررسی روابط ما و مشتریانمان فراهم خواهد شد و به این صورت می‌ توانیم کلیه خدماتی که یک فرد تاکنون از نمایندگی ام‌ جی ایرانیان دریافت کرده است، را مورد بررسی قرار دهیم. همین به متخصصین ما اجازه می‌ دهد تا زمان مناسب برای انجام سرویس‌ های دوره ای را به آنها یادآوری کنند و تجربه رانندگی و استفاده بهتری از خودرو خود داشته باشند.

مدیریت ارتباط با مشتری ام جی

در این سیستم هر مشتری با توجه به مدل خودرو خود ثبت خواهد شد و استفاده از سیستم اتوماسیون کمک می‌ کند تا زمان مناسب برای تعویض لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودرو همواره مشخص باشد. سیستم یادآوری اتوماتیک نیز در این میان از بروز هرگونه غفلت جلوگیری خواهد کرد. هدف اصلی ما از راه اندازی این سیستم ارتقای رضایت مشتریان و داشتن تعامل بیشتر با آنها بوده است که خوشبختانه توانستیم به خوبی به آن دست پیدا کنیم.

 

سیستم ارتباط با مشتریان یا CRM در ام جی ایرانیان چگونه عمل می‌کند؟

متخصصین ما در نمایندگی ام جی ایرانیان، همواره به دنبال رضایت حداکثری مشتریان خود هستند. بعد از این که دارندگان خودرو ام جی به نمایندگی ما مراجعه کردند و خدمات لازم را دریافت نمودند، اطلاعات تماس آنها به همراه سایر مشخصات درون سیستم ثبت خواهد شد. همین اجازه می‌ دهد تا یک پروفایل جداگانه برای هر مشتری تشکیل گردد و تمامی سوابق سرویس‌ دهی و تعمیراتی در آن ذکر شوند.

وجود این سوابق اجازه می‌ دهد تا برای سرویس دهی و انجام تعمیرات بعدی بهتر عمل کنید. همچنین وقتی متخصصان تعمیرات و سرویس دهی به این سوابق دسترسی داشته باشند، امکان پیش‌بینی مشکلات گوناگون را خواهند داشت. پس می‌ توان گفت در طولانی مدت چنین موضوعی منجر به کاهش هزینه‌ های متوسط مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دهی خودرو می‌ گردد.

مدیریت ارتباط با مشتری ام جی

چرا سیستم سی آر ام را در اختیار مشتریان خود گذاشته‌ اید؟

امروزه در شرکت های مختلف جهان استانداردهایی برای بهبود روابط کسب و کار با مشتری تعریف می شود که رعایت آنها ما را به بهبود تجربه مشتری سوق می‌ دهد. با پیاده سازی سیستم سی آر ام در نمایندگی ام جی ایرانیان توانسته‌ ایم استانداردهای بین‌المللی ISO 10004 و ISO 10002 را دریافت کنیم‌.

دستیابی به این استانداردها باعث می‌ شود که روابط بین مشتری و کسب و کار سریعتر و راحت‌ تر شکل بگیرد. با بکارگیری این سیستم امکان سنجش میزان رضایت مشتری برای ما فراهم خواهد بود و نظرات آنها می‌ تواند به بهبود و ارتقاء خدمات ما منجر شود.

همچنین مشتریان می‌ توانند با خیال راحت شکایات و درخواست‌ های خود را با متخصصین ما مطرح کرده و منتظر پاسخگویی باشند. یکی دیگر از دلایل اصلی ما برای راه اندازی سیستم سی آر ام، آماده سازی یک بستر برای ارتباط موثر با مشتریان است که در آن می‌ توانیم به ایمیل، شبکه‌ های اجتماعی و شماره تماس فرد دسترسی داشته باشیم و خدمات بهتری ارائه دهیم.

مدیریت ارتباط با مشتری ام جی

ثبت اطلاعات مربوط به مشتری در سیستم crm چه لزومی دارد؟

زمانی که پرونده مربوط به سوابق تعمیراتی دارندگان خودرو ام جی در سیستم crm ثبت شود، مسیری که متخصصین برای عیب یابی و تعمیر خودرو طی می‌ کنند، راحت‌ تر خواهد بود. از سوی دیگر وقتی مشتریان بدانند که چنین پرونده‌ ای برای آنها در سیستم سی آر ام ثبت شده است، امکان کارشناسی بهتر خودرو را در زمان خرید و فروش برای خود فراهم کرده‌ اند.

همچنین در بسیاری از موارد می‌ بینیم که افراد سرویس‌ دهی‌ های دورهای خودرو ام جی را جدی نمی‌ گیرند و یا زمان مناسب برای انجام آن را فراموش می‌ کنند. در چنین شرایطی باید حتماً این موضوع را مد نظر قرار دهید که سهل انگاری در این زمینه ممکن است عواقب سنگینی به همراه داشته باشد و هزینه نهایی برای تعمیرات خودرو را افزایش دهد. اما وقتی نظارت روی روند ارائه خدمات با سیستم سی آر ام انجام شود، احتمال بروز هرگونه سهل انگاری و غفلت به صفر خواهد رسید.

با توجه به سوالات و پاسخ های دریافتی از کارشناسان سیستم سی آر ام مجموعه ام جی ایرانیان می توان گفت این مجموعه روند دریافت خدمات در بحث تعمیرات و سرویس دهی خودروهای ام جی را بسیار تسهیل نموده است. علاوه بر این پشتیبانی عالی برای بررسی شکایات و درخواست های مشتریان مزیت قابل توجهی را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین اگر شما نیز مالک خودرو ام جی هستید یا قصد دارید از این برند خودرو خریداری نمایید، می توانید از کیفیت خدمات دریافتی اطمینان داشته باشید.