طرح سوئیچ به سوئیچ

طرح سوئیچ به سوئیچ

یکی از کمپانی های تولید خودروی خارجی تولید کشورچین، که از طرفداران بسیار بالایی در کشور ما برخوردار است، کمپانی ام جی است. کلمه ی ام جی، مخفف کلمه ی موریس گاراژ، نام یک شرکت تولید کننده ی خودروهای اسپرت انگلیسی است، که در سال 1924 در این کشور تاسیس شد و پس از سال ها فعالیت به کشور چین منتقل شد.
همانطور که گفتیم،خودروهای تولیدی کمپانی ام جی پس از تجربهی اتفاقات گوناگون، به شرکت سایک چین واگذارشد و ازآن موقع به بعد هم خودروهای این برند با قدرت هرچه تمام تر پیشتاز شدند.
از ویژگی های خودروهای تولیدی کمپانی ام جی شرکت سایک می توان به:کیفیت تولیدی بالای این خودروها ، امکانات بالای خودروها، طراحی زیبا و ایمنی بالای آن اشاره کرد که همین موضوعات باعث شد تا خودروهای ام جی در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کنند.

ام جی

با افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی بازار تقاضا و خرید خودرو به شدت راکد شده است. از این رو شرکت های زیادی برای افزایش فروش خودروها به دنبال ایجاد طرحی جهت سهولت مشتریان خود، هستند.
شرکت ویرا موتور ( ام جی ایران ) با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه صنعت خودرو سال 1395 در شهر تهران به منظور ارائه خدمات فروش و پس از فروش کلیه خودروهای MG تاسیس شد .
هدف این مجموعه ی ویرا موتور (ام جی ایران)، بهبود کیفیت خدمات فروش و خدمات پس از فروش ام جی در سرتاسر ایران و جلب رضایت مشتریان گرامی با به کارگیری استانداردهای کیفیتی و بهترین ابزار آلات و تجهیزات مدرن دنیا بوده است.
شرکت ام جی ایران که یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی خرید و فروش خودرو ام جی و خدمات پس از فروش خودروهای ام جی، فعالیت می کند نیز طرحی برای کاربران خودروی ام جی ایجاد کرده است.
در این طرح معاوضه ای، مشتریان ام جی خودروهای خودرا با بهترین قیمت به کارشناسان ام جی ایران نشان داده و تحویل می دهند و در عوض خودروی تولیدی کمپانی ام جی مورد نظر خود را با بهترین شرایط دریافت می کنند. این طرح به طرح سوئیچ به سوئیچ شرکت ام جی معروف است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طرح سوئیچ به سوئیچ شرکت ام جی ایران پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان شرکت ام جی ایران در تماس باشید .

ویرا موتور

 

از مزایای طرح سوئیچ به سوئیچ شرکت ام جی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  قابلیت خرید اقساطی با شرایط ویژه و منعطف ( برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.)
  2. گارانتی کارشناسی فنی تخصصی تمامی خودروهای ام جی و ارائه ی گواهی فنی خودرو توسط شرکت ام جی
  3.  انتقال مالکیت خودروهای ام جی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت ام جی ایران
  4.  انتخاب خودروهای متنوع با توجه به شرایط مشتری
  5. کنترل اصالت مدارک مالکیت خودرو در کم ترین زمان ممکن
  6. کنترل اصالت انتظامی خودروهای ام جی در کم ترین زمان توسط شرکت ام جی ایران
  7.  انجام خدمات دفترخانه رسمی بر عهده شرکت ام جی ایران
  8. تعویض پلاک خودرو

شرایط استفاده از خدمات فروش و پس از فروش خودرو ام جی خریداری شده از شرکت ام جی ایران در طرح سوئیچ به سوئیچ چگونه است؟

در رابطه با گارانتی خودروهای طرح سوئیچ به سوئیچ باید گفت که کلیه قطعات و لوازم یدکی ام جی و خدمات مشمول این طرح فروش خودرو، به مدت 2 ماه یا سه هزار کیلومتر از تاریخ اولین نصب به جز قطعات استهلاکی گارانتی می باشد.
چه مواردی شامل گارانتی خدمات خودروهای طرح سوئیچ به سوئیچ کمپانی ام جی و سرویس در محل ام جی نمی شود؟

  • تهیه و نصب قطعات و لوازم جانبیدر خارج از مجموعه شرکت ویرا موتور و شرکت ام جی ایران
  • موارد ناشی از سهل انگاری دارنده خودروی ام جی
  •  هرگونه صدمات ناشی از عواملی که مرتبط با ساختار خودروی ام جی نباشد مانند: تصادفات، جنگ، سرقت، آتش سوزی، و بلایای طبیعی

تماس با شرکت ام جی ایران و نحوه ی دریافت اطلاعات در رابطه با طرح سوئیچ به سوئیچ برند ام جی و امداد ام جی:

  • تلفن های تماس:
    021-49912
    021-44190410
    021-44190398
  • آدرس شرکت ام جی ایران:
    تهران کیلومتر 14 جاده مخصوص
    تهران کرج جنب سایپا دیزل