فروشگاه باطری ام جی

فروشگاه باطری (باتری) ام جی

باطری خودرو یکی از اصلی ترین قطعاتی است که وظیفه روشن شدن خودرو و برق رسانی به قسمت های مختلف خودرو را بر عهده دارد. یکی از مشکلات اصلی خرید خودروهای چینی و خودروهای ام جی، پیدا نکردن قطعات می باشد.

باطری خودروی ام جی مانند تمامی خودروها یکی از مهم ترین قسمت های آن است. بسیاری از افراد برای تعویض باطری خودروی ام جی به مشکل برخورد می کنند و باطری خودروی ام جی را پیدا نمی کنند.

فروشگاه قطعات ام جی شرکت ام جی ایران یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که ارائه دهنده خدمات زیادی از قبیل:

  • تعویض باطری ام جی در محل
  • فروش باطری پوما برای ام جی
  • فروش باطری SAIC MOTOR برای ام جی
  • فروش باطری کره ای برای ام جی
  • فروش باطری ایرانی برای ام جی و… می باشد.

چگونه باید به تعویض باتری خودروهای ام جی بپردازیم؟

1. در اولین مرحله از خراب بودن باتری خودروهای ام جی اطمینان پیدا کنید.

2. در مرحله بعدی به باتری خودروی ام جی دسترسی پیدا کنید.

3. برای تعویض باتری خودروهای ام جی، ابتدا باید سر باتری یا بست الکترود قطب منفی باتری خودروی ام حی که با علامتی مانند خطی افقی تنها نمایش داده می شود، را باز کرده و سپس به باز کردن قطب مثبت باتری که با علامتی به شکل به علاوه مشخص می شود، بپردازید.

4. توجه داشته باشید هنگام باز و بسته کردن بست ها، مراقب باشید قطب مثبت به هیچ نقطه ای از بدنه خودرو که جنس آن از فلز باشد برخورد نکند زیرا این کار موجب حریق دستگاه خواهد شد.

5. پس از بازکردن بست ها، باتری قدیمی خودروی ام جی را از جای خود برداشته و باتری جدید خودروی ام جی را در همان جا جای گذاری نمایید.

6. بست های الکترود باتری خودروی ام جی را حتما تمیز کنید.

7. حال بست نگهدارنده باتری خودروی ام حی را در جای خود ببندید.

8. برای این کار باید ابتدا سر باتری یا بست الکترود باتری قطب مثبت را ببندید و سپس قطب منفی آن را وصل نمایید.

باتری های مورد نیاز اتومبیل های ام جی

اتومبیل های ام جی در کشور ما بسیار پرطرفدار هستند در ادامه قصد داریم باتری های مناسب چند مدل پرکاربرد اتومبیل های ام جی در ایران را معرفی کنیم. فروشگاه باتری ام جی به عنوان یک مرکز تخصصی به دارندگان اتومبیل های ام جی در راستای انتخاب باتری مناسب مشاوره لازم را ارائه می کند.

باتری مناسب اتومبیل ام جی 550

ظرفیت باتری: 66 آمپر در ساعت

ولتاژ باتری : 12 ولت

چینش قطب ها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری مناسب اتومبیل ام جی 350

ظرفیت باتری: 60 آمپرساعت

ولتاژ باتری:  12 ولت

چینش قطب ها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری مناسب اتومبیل ام جی 6

ظرفیت باتری: 66 آمپر ساعت

ولتاژ باتری:  12 ولت

چینش قطب ها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری مناسب ام جی 3

ظرفیت باتری: 55 آمپر ساعت

ولتاژ باتری:  12 ولت

چینش قطب ها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری هایی که برای اتومبیل های ام جی مورد استفاده قرار می گیرد در نوع اتمی و خشک می باشند. این باتری ها به شکل متوسط از عمر 2 ساله برخوردار هستند. متوسط عمر هرع باتری 40000 کیلومتر ثبت شده است. در صورتی که باتری پیش از رسیدن به هر کدام از این موارد دچار مشکل شود باید تعویض شود. با توجه به اینکه میانگین رانندگی برای هر فرد سالانه 20000 کیلومتر برآورد شده است پس از گذشت 2 سال باتری های اتومبیل های ام جی نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

زمان تعویض باتری اتومبیل های ام جی چه وقت است؟

با توجه به اینکه باتری یک ماده ی شیمیایی به شمار می رود طبیعتا خرابی آن نیز به مرور زمان اتفاق می افتد. با این تفاسیر متوجه می شویم که باتری ها با گذشت هر ماه در حدود 3 الی 4 درصد دچار ضعف می شوند. در صورتی که اتومبیل شما یک باتری 100 آمپر نیاز داشته باشد در طول هر ماه در حدود 3 الی 4 درصد ضعیف شود در ماه اولیه باتری اتومبیل شما توانی معادل 97 الی 96 آمپر خواهد داشت. این یک امر کاملا طبیعی است که میزان قدرت جریان دهی باتری افت می کند و امکان دارد به ادوات اتومبیل شما آسیب های جدی وارد بیاورد.

فروشگاه باتری ام جی به این اصل تکیه دارد که باتری به عنوان یک قطعه مصرفی برای اتومبیل های ام جی است که در جهت حفظ سلامت اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد در غیر این صورت به اتومبیل آسیب می زند و هر چه سریعتر باید تعویض گردد.

برخی از افراد در هنگام مراجعه به فروشگاه باتری ام جی این سوال را مطرح می کنند که باتری خریداری شده توسط آن ها پس از گذشت یک مدت زمان کوتاه به عنوان مثال 6 ماهه دچار اشکال شده است. در این موارد امکان دارد فرد از فروشگاه های غیر معتبر خرید کرده باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم ملاک برای تعیین عمر باتری 2 سال یا 40000 کارکرد می باشد. فراموش نکنید مهم نیست که شما باتری خود را 6 ماه گذشته خریداری کرده اید بلکه مهم این است که باتری که خریداری کرده اید در چه تاریخی تولید شده است. در این شرایط افراد برای جلوگیری از سوء استفاده لازم است که کارت گارانتی و فاکتور مهر شده را از فروشنده دریافت کند تا در صورت بروز هر مشکلی بتواند آن را رفع کند. لازم است پیش از اقدام به خرید شماره سریال یکتا را که بر روی بدنه باتری برای شناسایی تاریخ تولید تعبیه شده است را بررسی کنید.

تشخیص خرابی باتری ام جی

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید باتری اتومبیل ام جی شما آسیب دیده یا خیر می توانید از تستر کنترل باتری که در فروشگاه باتری ام جی است کمک بگیرید. در صورتی که اتومبیل شما با استارت روشن نمی شود یا درب خودرو با ریموت باز و سیستم صوتی کار نمی کند باتری اتومبیل شما دچار مشکل شده است.

یکی از علائم دیگر که نشانه خراب شدن باتری اتومبیل های ام جی است شنیده شدن صدای تق تق در هنگام استارت زدن اتومبیل است.

افراد می توانند برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه باتری ام جی تماس بگیرند  و از مشاوره کارشناسان بهره مند شوند.

برای خرید باطری ماشین های ام جی بهتر است از چه نوع باطری بهره ببریم؟

با توجه به این که باطری های اتمی عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند و آلودگی کمتری نیز تولید می کنند، قطعا باطری مناسب تری برای خودروهای ام جی به حساب بیایند.

قیمت باطری خودروهای ام جی به چه مواردی عامل بستگی دارد؟

  1. کشور سازنده باتری ماشین های ام جی
  2. شرکت سازنده باتری خودروهای ام جی
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری خودروهای ام جی
  4. ظرفیت آمپراژ باتری
  5. تاریخ اعتبار گارانتی باتری
  6. تاریخ سال ساخت باتری

انواع باطری های مورد استفاده در ماشین های کمپانی ام جی:

  • خودروی ام جی 350 = باتری 60 آمپر (6030)
  • خودروی ام جی 6 = باتری 60 آمپر (6030)
  • خودروی ام جی 350 = باتری 60 آمپر (6030)
  • خودروی ام جی 550 = باتری 60 آمپر (6030)

بهترین باطری ماشین های ام جی کدام است؟

همانطور که می دانید تمامی خودروها دارای انواع باطری با برند های مختلفی می باشند. این موضوع در رابطه با خودروهای ام جی نیز صدق می کند. یکی از بهترین باطری های ماشین های ام جی، باطری اتمی کره ای 60 الی 62 آمپر تولید شرکت هیوندای کره است. بعد از آن باطری چیتا هیوندای تایگر، سولایت و اطلس در رتبه های بهترین باتری های خودروهای ام جی قرار دارند.

طول عمر باطری ماشین ام جی چقدر است؟

به طور معمول عمر مفید باطری بر روی ماشین های ام جی بین سه تا چهار سال است و پس از گذشت این زمان حتما باید باطری تست و در صورت نیاز عوض شود. البته عمر دقیق باطری را می توان با توجه به عملکرد دینام و سیستم برق ماشین سنجید.

چگونه بفهمیم باطری ماشین ام جی خراب شده است؟

• در صورتی که ماشین ام جی بعد از مدتی استفاده نشدن، دیگر استارت نخورد، احتمال دارد باطری خودروی ام جی خراب شده باشد و احتیاج به تعویض دارد.

• در صورتی که ماشین ام جی با استارت سنگین روشن شود، این به این معناست که باطری ضعیف شده است و ولتاژ باطری افت کرده و باطری باید تعویض شود.

• در صورتی که برق پشت آمپر باتری خودروهای ام جی، ضعیف و یا قطع شود ابتدا فیوزها را چک کنید اگر مشکلی نداشت باطری خودروی ام جی خود را تعویض کنید.

باطری فابریک ماشین ام جی را از کجا تهیه نماییم؟

شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین باتری های خودروی ام جی را از فروشگاه باطری ام جی شرکت ام جی ایران با بهترین قیمت تهیه کنید.

سوالات متداول

متوسط عمر باتری های ام جی چقدر است؟

دو سال یا 40000 کارکرد می باشد.

برای تشخیص سلامت باتری باید چه فرایندی انجام شود؟

استفاده از تستر سلامت و بررسی علایم و نشانه هایی که در اتومبیل رخ می دهد.