کروز کنترل خودرو MG360

یکی از سیستم های کاربردی در خودروهای خارجی و پیشرفته،سیستم کروز کنترل است. کروز کتنرل سیستمی است که توسط آن راننده می تواند بدون دخالت و فشار بر روی پدال گاز، سرعت خودرو را در مقدار معینی ثابت نگه دارد.

علاوه بر این توسط دکمه های تعبیه شده بر روی کروز کنترل راننده میتواند بدون نیاز به استفاده از پدالها، به دلخواه خود سرعت را کم یا زیاد کند.

به طور کلی سیستم کروز کنترل موجب کاهش خستگی ناشی از رانندگی در مسافتهای طولانی می شود. علاوه بر این با کروز کنترل، تمرکز راننده بر روی مسیر بیشتر میشود و آسایش در رانندگی افزایش میابد. اهمچنین ستفاده از کروز کنترل به علت تنظیم دقیق میزان گاز با سرعت مورد نیاز خودرو، به شکل چشم گیری بر روی مصرف سوخت تاثیر گذار می باشد.\

کارکرد سیستم کروز کنترل چگونه است؟

هنگامی که این سیستم توسط خود راننده فعال می شود، دریچه گاز به صورت اتوماتیک توسط واحد پردازش کروز کنترل تنظیم و کنترل می شود که با این عمل احتیاجی به فشردن پدال گاز نیست و از طریق کلید های افزایش و کاهش بر روی دستگاه می توان سرعت خودرو را تنظیم نمود و در مواقع حساس که نیاز به ترمز توسط راننده شو این سیستم به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد.

همچنین سیستم کروز کنترل خودروها دارای حافظه می باشند و در صورتی که با ترمز سیستم غیر فعال شود، آخرین سرعتی که در آن تنظیم شده بود در حافظه آن می ماند و با فشردن مجدد دکمه آن سیستم سرعت را به حالت قبل می برد.

سیستم کروز کنترل MG360 دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

کروز کنترل خودروی MG360 سامانه ای چندمنظوره ،دارای لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ است که با برخورداری از سوییچ های فابریک این خودرو طراحی و تولید شده است.

لیمیترسرعت کروز کنترل ام جی 360 با قابلیت استفاده در داخل شهر، بعنوان یک کمک راهنما برای سهولت در رانندگی طراحی شده است و با فعال کردن این قابلیت در سرعتی معین، خودرو بیش از سرعت تعیین شده حرکت نخواهد کرد.
همچنین بر این اساس رانندگان قادر به حفظ و کنترل سرعت ماشین ام جی 360 در محدوده تعیین شده برای حرکت در اتوبانهای داخل شهری خواهند بود.

معمولا به علت وجود ترافیک در اتوبانهای داخل شهری؛ سیستم کروز کنترل، قابلیت و کاربرد زیادی نخواهند داشت در این خصوص سیستم لیمیتر می تواند بسیار به شما در این زمینه کمک کند.

سامانه دزدگیر کدینگ به کار رفته شده در سیستم کروز کنترل ام جی 360، یک سیستم دزدگیر پیشرفته برای افزایش ایمنی این خودرو می باشد. با فعالسازی این سیستم دیگر کارکرد پدال گاز خودرو از کار افتاده و دیگر خودرو گاز نخواهد خورد.
شما به آسانی می توانید این سیستم را در کمترین زمان فعال نموده و مانع از سرقت خودرو خود شوید حتی اگر سارق دارای سوییچ خودرو باشد به هیچ وجه نمی توان خودرو را به سرقت برد. مثلا اگر در پشت چراغ قرمز، سارقی وارد خودرو شده و راننده را مجبور به خروج از خودرو نماید، راننده می تواند به آسانی حتی در روشن بودن خودرو با این سیستم پدال گاز را قفل نماید. یا اینکه زمانی که فرزندتان داخل خودرو است می توانید با این سیستم ایمنی او را تامین نمایید.

مشخصات فنی سیستم کروز کنترل MG360

  • دارای کلیدهای فابریک بر روی غربیلک فرمان خودرو
  • اضافه شدن سیستم دزدگیر کدینگ برای افزایش ضریب ایمنی خودرو در برابر سرقت با ضریب اطمینان بالا
  • بهتر شدن عملکرد کروز کنترل برای تثبیت سرعت، تعویض دنده ها و بهبود فوق العاده عملکرد آپشن لیمیتر
  • قابلیت شناسایی انحصاری با دقت فراوان و بالا
  • دارای 8 دکمه در دو طرف فرمان
  • کروز ام جی ۳۶۰ برای کنترل سرعت و نظارت بر سرعت از یک هد یونیت استفاده میکند که به شبکه کن خودرو متصل می شود که کاملا سازگار بوده و نیازی به تغییرات در سیستم سیم کشی خودرو نخواهد بود.
  • این سیستم علاوه بر کروز کنترل شامل محدود کننده سرعت نیز می شود که یک قابلیت فوق العاده به حساب می آید.
  • در نصب این سیستم کروز کنترول به هیچ وجه نیازی به باز نمودن جلو آمپر خودرو و گرفتن سیگنال های دور موتور و سرعت از آن نمی باشد زیرا تمامی اطلاعات مورد نیاز سیستم کروز از طریق کانکتور OB2 خودرو و CAN BUS دریافت می گردد .
  • دارای دو سال گارانتی معتبر
  • تمامی سوکتهای و کانکتورهای استفاده شده کاملا استاندارد و فابریک می باشند.