خدمات پس از فروش خودرو ام جی

خدمات پس از فروش خودرو ام جی

خودروهای خارجی در ایران طرفداران خاص خود را دارند و بالا بودن قیمت این خودروها باعث شده تا برندهایی که محصولات خود را با قیمت مناسب‌ تر به بازار عرضه می‌ کنند، در کشور ما جایگاه خوبی بین مشتریان پیدا کنند. اما همواره دسترسی به خدمات پس از فروش خودروهای خارجی یکی از چالش‌ های بزرگ بر سر مشتریان این محصولات بوده است.

برند ام جی که در سال‌ های اخیر فعالیت موثر و مفیدی در ایران داشته است، توانسته خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه این خبر ما با یکی از کارشناسان فعال در نمایندگی ام جی ایرانیان صحبت می‌ کنیم و سوالاتی که ممکن است برای شما نیز به وجود آمده باشد را با آنها در میان می‌ گذاریم تا به پاسخ های تخصصی دست یابیم. با ما همراه باشید.

آیا برای خودروهای ام جی در ایران خدمات پس از فروش وجود دارد؟

آیا برای خودروهای ام جی در ایران خدمات پس از فروش وجود دارد؟

پاسخ: «بله، خوشبختانه نمایندگی ام جی ایرانیان در سال های اخیر توانسته با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، خیال علاقمندان به این خودرو را راحت کند. قبل از این می‌دیدیم که بسیاری به دلیل نبود مرکز خدمات پس از فروش مناسب، خرید این خودروهای خارجی را گزینه مناسبی برای خود نمی‌ دیدند و همین باعث سلب اعتماد آنها از این برند معتبر جهانی می‌ شد.

اما به لطف تلاش های گسترده‌ ای که در این زمینه انجام شده است، نمایندگی ام‌ جی ایرانیان آماده ارائه خدمات مختلف نظیر تامین قطعات یدکی، انجام تعمیرات و سرویس دهی به صورت تخصصی، خرید و فروش خودروهای ام جی و… است.

به این صورت می‌ توانیم بگوییم که اگر فردی قصد خرید خودرو ام جی را دارد، اما از وجود خدمات پس از فروش این خودرو در ایران مطمئن نیست، می‌ تواند با خیال راحت سراغ استفاده از این خودروها برود و هیچ دغدغه‌ ای در خصوص مشکلاتی که ممکن است به مرور زمان برای خودرو به وجود آید، نداشته باشد».

آیا می‌ توانید یک توضیح کلی در خصوص خدمات پس از فروش ام جی ارائه دهید؟

آیا می‌ توانید یک توضیح کلی در خصوص خدمات پس از فروش ام جی ارائه دهید؟

خدمات پس از فروش خودروی ام جی طیف گسترده‌ ای از خدمات گوناگون را شامل می‌ شود که وجود آنها به دارندگان خودروهای این برند اطمینان می‌ دهد تا با آسایش خاطر سراغ محصولات این برند بیاید. به عنوان مثال وقتی قصد خرید یک خودرو را داریم، باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که آیا مرکز تعمیر حرفه‌ ای و مناسب برای آن وجود دارد یا اینکه می‌ توان لوازم یدکی مختلف آن را خریداری کرد؟

در صورتی که پاسخ به این سوال منفی باشد قطعاً در زمان تعمیر خودرو و تعویض قطعات آن، به مشکلات زیادی بر خواهید خورد. به همین دلیل می‌ توانیم بگوییم که خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی خودرو ام جی ایرانیان، شامل کلیه فعالیت‌ هایی می‌ شود که به دارندگان این خودرو اطمینان خاطر می‌ دهد تا با خیال راحت آنها را خریداری کرده و استفاده نمایند.»

آیا مشکلات تامین قطعات با نمایندگی ام‌ جی ایرانیان حل می‌ شود؟

آیا مشکلات تامین قطعات با نمایندگی ام‌ جی ایرانیان حل می‌ شود؟

بله، یکی از مهمترین خدماتی که ما در نمایندگی ام جی ایرانیان در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهیم، تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی ام جی است. بسیاری از دارندگان خودروهای خارجی می‌ دانند که برخی از فروشندگان داخل کشور برای دستیابی به سود بیشتر سعی می‌ کنند تا لوازم یدکی تقلبی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

در نگاه اول این قطعات تقلبی قیمت پایین‌ تری دارند و همین ممکن است باعث وسوسه شدن مشتریان گردد. اما نباید فراموش کنیم که استفاده از قطعات یدکی تقلبی قطعاً مشکلات بیشتری را در طولانی مدت برای شما به همراه خواهد داشت و حتی باعث ایجاد خسارت بیشتر می‌ گردد. یکی از اهداف اصلی ما در نمایندگی ایرانیان، تامین قطعات یدکی اصل و با کیفیت است.

با استفاده از لوازم یدکی بدون شک روند تعمیرات خودرو به شکل بسیار ساده‌ تر طی خواهد شد و کیفیت نهایی کار بیشتر است.

خدمات نمایندگی ام جی ایرانیان برای خرید و فروش این خودروها چیست؟

ما همواره در نمایندگی ام جی ایرانیان می‌ بینیم که روند خرید و فروش خودروهای ام جی برای دارندگان این خودروها یا افرادی که قصد خرید آنها را دارند، کمی چالش برانگیز است. احتمال بروز سردرگمی و تردید در چنین شرایطی برای همه افراد وجود دارد.

اما در نمایندگی ام جی ایرانیان ما توانسته‌ ایم که ارتباط موثر بین خریداران و فروشندگان ایجاد کنیم تا بتوانند به راحتی معاملات خود را انجام دهند.

کارشناسان ما می‌ توانند در زمینه قیمت گذاری و کارشناسی خودرو خدمات ارزنده‌ ای را در اختیار مشتریان قرار دهند و همین موضوع روند کارها را بسیار ساده‌ تر و سریع‌ تر خواهد کرد.

بعد از اتمام روند کارشناسی متخصصین ما یک گواهی معتبر با اعتبار مشخص در اختیار مشتریان می‌ گذارند و همین اجازه می‌دهد تا امکان خرید و فروش خودرو در هر کجای ایران برای آنها وجود داشته باشد.

نمایندگی ام جی ایرانیان چه خدماتی در راستای تعمیرات خودرو انجام می‌ دهد؟

روند تعمیر خودروهای خارجی مانند ام جی در ایران همواره با مشکلات مختلفی روبرو بوده است. به عنوان مثال همواره شاهد این هستیم که تعمیرکاران غیر معتبر با انجام فعالیت‌ های غیر استاندارد باعث خرابی بیشتر این خودرو‌ها می‌ شوند.

این در صورتی است که ما در نمایندگی ام جی ایرانیان نیروی تعمیرکار حرفه‌ ای و آموزش دیده را در اختیار داریم که با طراحی و ساختار بخش‌های مختلف این خودروها آشنایی کامل دارند.

از سوی دیگر در اختیار داشتن قطعات یدکی اصل و اورجینال باعث می‌ شود تا مشتریان ما بتوانند با خیال راحت در روند تعمیر خودرو را به ما بسپارند و از صحت انجام آن مطمئن باشند.

آیا سرویس در محل جز خدمات نمایندگی ام جی است؟

آیا سرویس در محل جز خدمات نمایندگی ام جی است؟

بله، انجام سرویس دهی‌ های دوره‌ ای باعث می‌ شود تا بتوان مشکلاتی که امکان بروز آنها در آینده وجود دارد را به شکل مطمئن پیش بینی کرده و از بروز آنها جلوگیری کنید. انجام این کار به صورت منظم و متعهدانه قطعاً باعث کاهش هزینه متوسط خودرو در طولانی مدت می‌ شود. مشتریان ما می‌ توانند بدون طی کردن مسیر‌های طولانی برای دریافت سرویس دهی‌ ها، از این خدمات استفاده کنند.

روند سرویس دهی توسط متخصصین ما در نمایندگی ام جی به این صورت انجام می‌ شود که تمامی بخش‌ های خودرو منطبق با یک چک لیست از قبل آماده شده مورد بررسی قرار می‌ گیرند و تمامی پارامترهای ضروری مربوط به این قسمت‌ ها در یک فرم ذکر می‌ شود.

این فرم درون سامانه اطلاع از سوابق سرویس‌ های دوره‌ ای و تعمیرات خودروهای ام جی ثبت می شود و می‌ تواند مزایای زیادی را برای دارندگان این اتومبیل‌ ها به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال با استفاده از این سوابق زمان دقیق و مناسب برای تعویض اقلام مصرفی خودرو مانند روغن موتور، روغن ترمز، دیسک‌ ها و… را در اختیار خواهید داشت و کلیه مراحل مربوط به تعمیر و سرویس دهی خودرو را به بهترین نحو ممکن طی خواهید کرد.

سخن نهایی

ضمن تشکر از متخصصین فعال در نمایندگی ام جی ایرانیان برای پاسخگویی به سوالات ما و به اشتراک گذاشتن تجارب خود در خصوص این خودروها، پیشنهاد می‌ شود که برای دریافت انواع خدمات مربوط به این خودروها با متخصصین فعال در مرکز نمایندگی و خدمات پس از فروش ام جی ایرانیان در ارتباط باشید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات این نمایندگی می‌ توانید به سایت آنها مراجعه کنید و سوالات خود را از طریق شماره تماس‌ های موجود با آنها در میان بگذارید.